+375 29 648-49-88

Спецыялісты Fortima выкарыстоўваюць нестандартны падыход нават у працы з сур'ёзнымі праектамі. Менавіта так мы дзейнічалі ў выпадку з замовай ад «Мінскага Дома Вокнаў». Да ўваходжання ў групу «Трайпл», кампанія мела назву ТАА «Мінскія вокны».

Задача: распрацаваць сайт для кампаніі, якая вырабляе вокны і іншыя светлапразрыстыя канструкцыі. Нам захацелася зрабіць гэты сайт асаблівым, прымаючы пад увагу, што кампанія з'яўляецца лідарам Беларусі ў сваёй галіне.

Ідэя і рашэнне: ідэя была рэалізавана графічна на сайце ў выглядзе блокаў з воблакамі, спакойным нябесным колерам, сілуэтамі будынкаў.

Фон неба

Сайт вітае наведвальнікаў аніміраванай панарамай горада. Паказальна, што галоўныя будынкі-славутасці з'яўляюцца аб'ектамі кампаніі «Мінскі Дом Вокнаў».

Аб'екты замоўцы

Перад намі стаяла задача распрацаваць сайт для кампаніі, якая вырабляе вокны і іншыя светлапразрыстыя канструкцыі. Нам захацелася зрабіць гэты сайт адметным, прымаючы пад увагу, што кампанія з'яўляецца лідарам Беларусі ў сваёй галіне.

Сайт вітае наведвальнікаў аніміраванай панарамай горада. Паказальна, што галоўныя будынкі-славутасці з'яўляюцца аб'ектамі кампаніі «Мінскі Дом Вокнаў».

Нам трэба было стварыць даволі шмат модуляў для сайта, паколькі ў кампаніі ёсць вялікі аб'ём інфармацыі для патэнцыйных кліентаў. На сайце прадстаўлены шырокі каталог, старонка з дыпломамі і сертыфікатамі, карыснай інфармацыяй, вакансіямі кампаніі. У межах бачнасці карыстальніка заўсёды знаходзіцца цікавая мультымедыйная інфармацыя: відэа аб вытворчасці і фотагалерэя аб'ектаў.

Галоўная старонка

Адной з асаблівасцей сайта з'яўляецца анлайн-кансультант. Калі вам патрэбна дадатковая інфармацыя па якім-небудзь пытанні, вы можаце звязацца з прадстаўніком кампаніі анлайн. Гэта, безумоўна, зручны спосаб, таму што большасць людзей аддаюць перавагу жывым зносінам, замест самастойнага пошуку інфармацыі.

Мы атрымалі цудоўную магчымасць занесці «Мінскі Дом Вокнаў» у спіс сваіх кліентаў, і мы спадзяёмся на далейшае супрацоўніцтва з гэтай кампаніяй.