+375 29 648-49-88

Какие изображения подойдут для каталога на сайте?

Каталог — гэта, часам, адзінае, па што карыстальнікі заходзяць на сайт. Правільна падабраныя малюнкі ў каталогу не менш важныя, чым інфармацыя пра тавар.

Візуальны бок сайта аказвае вялікі ўплыў на давер да яго з боку наведвальнікаў. Яны пазбаўлены магчымасці памацаць тавар, выпрабаваць яго ў дзеянні, як у звычайнай краме. Адзінае, што ў гэтым выпадку застаецца, — ацэньваць прадукт па фотаздымку.

Давайце разбяромся, што неабходна ўлічваць пры напаўненні каталога ілюстрацыйным матэрыялам.

Дзе знайсці малюнкі?

Цяжка ўтрымацца ад спакусы знайсці ў інтэрнэце самыя прывабныя фотаздымкі тавару, які адпавядае вашаму. Але пастаўце сябе на месца карыстальніка, які праглядае ўжо другі дзясятак старонак з пошукавай выдачы, і кожны раз бачыць адны і тыя ж малюнкі.

Яшчэ адным аргументам супраць дублявання фотакантэнту з іншых сайтаў з'яўляецца небяспека накладання санкцый пошукавай сістэмай. Пошукавы робат здольны адрозніваць унікальны візуальны матэрыял ад капіпасты. Вялікая колькасць матэрыялу з нізкай унікальнасцю пагражае зніжэннем рэлевантнасці старонкі.

Пра рэлевантнасць, унікальнасць і шкоду капіпасты можна пачытаць тут.

Калі ваш тавар з'яўляецца адзіным ў сваім родзе, то ўжываць фотаздымкі з пошуку па малюнках нельга — прыйдзецца самому браць у рукі камеру.

Напрыклад, у вас ужо ёсць уласныя фотаздымкі, часта зробленыя на лічбавую «мыльніцу» пры дрэнным асвятленні, у разрашэнні 300×00 пікселяў.

У выпадку, калі ваш прадукт сапраўды не мае аналагаў і цэнавая прапанова надта карысная, можаце рызыкнуць і напоўніць каталог тым, што ёсць. Але ў барацьбе за канкурэнтныя перавагі вам не выйсці пераможцам. Хто пажадае націснуць запаветную кнопку «Зрабіць заказ», калі фотаздымак ў каталогу сайта памерам з напарстак?

Ідэальны варыянт — заказаць здымку ў прафесійнага фатографа, а лепш — у нас.

У вас з'явяцца не толькі ўнікальныя фотаздымкі ў высокім разрашэнні, якія можна таксама выкарыстоўваць ў друкаванай рэкламе ці прэзентацыях.

Які памер выбраць?

Дапусцім, вы разабраліся  з недахопам матэрыялаў. Зараз праверце характарыстыкі файла.

Нягледзячы на тое, што хуткасць інтэрнэт-злучэння з кожным годам расце, нам яшчэ далёка да тэхнічных магчымасцей заходніх канкурэнтаў. Палова карыстальнікаў увогуле заходзіць у Сетку толькі з дапамогай планшэтаў ды смартфонаў. Таму паклапаціцеся пра тое, каб памер малюнкаў не перавышаў 600 пікселяў па шырыні для адзінкавых аб'ектаў, і 1280 — для панарам.

Выразныя апісанні

Каб ваш сайт спадабаўся пошукавай сістэме, прыйдзецца вылучыць час на прысваенне ўсім графічным файлам адэкватных назваў. Напрыклад, імя "autakresla-pilot-mt.jpg" будзе больш пераважным, чым "IMG008451.jpg".

Парада: ужывайце малыя літары лацінскага алфавіта без апострафаў, прабелы замяняйце на злучкі.

Каб дапамагчы сайту зацвердзіцца ў ТОПе, ужывайце тэг <alt> для апісання малюнкаў. Апісанне павінна адлюстроўваць тэматыку старонкі каталога, дазваляецца наяўнасць ключавых слоў.

Напрыклад:

  • Дрэнна: <alt="...">
  • Лепш: <alt="аўтакрэсла">
  • Выдатна: <alt="дзіцячае аўтакрэсла Piot MT">
  • Зноў дрэнна: <alt="па нізкай цане аўтакрэсла дзіцячае ў Саратаве купіць у крэдыт аксэсуары для аўто тавары для дзяцей">

Вачыма карыстальніка

Напрыканцы трэба згадаць аб псіхалогіі карыстальніка. Шчыра кажучы, гэта першае, пра што варта задумвацца, плануючы структуру каталога тавараў і сайта цалкам.

Бярыце пад увагу пол і ўзрост наведвальнікаў сайта. Уявіце вашага патэнцыйнага пакупніка — хто ён? Хатняя гаспадыня 25-35 гадоў або студэнт, звар'яцелы на электронных гаджэтах?

Сацыяльную статыстыку аб наведвальніках сайта можна паглядзець у Яндэкс.Метрыцы (спытайце доступ у вашага вэб-майстры).

Паводле статыстыкі мужчыны больш схільныя выбіраць тавар па яго характарыстыках, калі для жанчын больш важна, каб прадукт можна было разгледзець з розных бакоў.

Зрабіце націск на тую ці іншую частку аўдыторыі, і прытрымвайцеся яе пераваг.

04.06.2013